Din lokale køreskole i Løgstør og Fjerritslev

Efteruddannelse kørelærer

På kurset undervises du bl.a. i følgende forhold:

• Undervisningslære og -færdighed
  • Undervisningsplanerne for køreuddanelsen
  • Risikoforståelse, trafikkultur, færdselspsykologi og færdselssociologi
  • Regelgrundlaget for kørekort og køreuddannelse
  • Miljørigtig køreteknik og køretøjsteknik
  • Supplerende viden
  • Virksomhedsøkonomi, virksomhedsdrift, og ansættelse

Kr. 4900 ,-

eksklusiv moms

Færdselsstyrelsen, har godkendt Kvik-kort ApS som Efteruddannelsescenter i henhold til ”Bekendtgørelse om undervisningsplan for efteruddannelse af kørelærere”

Kurser

Afdeling:
Løgstør
Dato for holdstart:
19-04-24 kl. 08:00
Pris:
Kr. 4.900,00

Tilmeld

Afdeling:
Løgstør
Dato for holdstart:
22-11-24 kl. 08:00
Pris:
Kr. 4.900,00

Tilmeld

Husk at forny din kørelæreruddannelse hvert 5. år. Kørelærer efteruddannelsen er lovpligtig og tager kun 5 dage.

Varighed:

5 dage a 8 timer

fordelt over to weekender

1. weekend:  fredag - søndag

2. weekend: lørdag - søndag

Alle dage kl. 08.00 - 16.00

Undervisningssted:

Løgstør Køreteknisk anlæg

Formålet:

Formålet med efteruddannelsen er at sikre, at kørelæreren fortsat er i besiddelse af teoretiske og praktiske forudsætninger for at kunne undervise køreelever i overensstemmelse med de gældende regler for køreuddannelsen.

Det er efteruddannelsens mål at give kørelæreren indsigt i de nye emner, der indgår i uddannelsen af nye kørelærere.

Endvidere er det efteruddannelsens mål at give kørelæreren viden om relevante emner af betydning for kørelærererhvervet.

Adgangskrav:

Kravet om efteruddannelse omfatter alle kørelærere, der den 1. april 2014 havde en gyldig kørelærergodkendelse og som ansøger om fornyelse af kørelærergodkendelsen den 1. januar 2016 eller senere.

Kvik-kort optager alle kørelærer på kurset uanset disses eventuelle organisatoriske

tilhørsforhold.

Tilmelding til holdstart

Efteruddannelse kørelærer:

Såfremt du ønsker at tage din efteruddannelse hos Kvik-Kort.nu, skal du skal du tilmelde dig via tilmeldingsformularen. Klik på et hold ovenfor for at komme i gang.

Du vil derefter modtage en endelig bekræftelse på din deltagelse på kurset, samt yderligere information omkring hvordan du skal forholde dig.

Fravær:

Det er ikke tilladt, at have fravær på dette kursus.

OBS!

Hvis du har gennemført kurset et år eller mindre før din godkendelse udløber. Gemmer du kursusbeviset og behøver først at aflevere det sammen med lægeerklæring den dag din godkendelse udløber, og du har igen din godkendelse i 5 år..

yris6-stor

Holdstart Løgstør:

Hold 4:
Uge 16:  Fredag d. 19/4, Lørdag d. 20/4 Søndag d. 21/4 -2024
Uge 17: Lørdag d. 27/4, Søndag d. 28/4 – 2024

Hold 5:
Uge 47:  Fredag d. 22/11, Lørdag d. 23/11 Søndag d. 24/11 -2024
Uge 48: Lørdag d. 30/11, Søndag d. 1/12 – 2024

Tilmelding til holdstart

Efteruddannelse kørelærer

Såfremt du ønsker at tage dit kursus hos Kvik-Kort.nu, skal du skal du tilmelde dig via tilmeldingsformularen. Klik på et hold ovenfor for at komme i gang.

AMU Kørekort til FGU-elever

Roslev Køreskole samarbejder med AMU Nordjylland