Din lokale køreskole i Løgstør og Fjerritslev

Velkommen til Roslev Køreskole - din lokale køreskole

Køreskolen startede i 2002. I starten var det udelukkende personbilskørekort jeg lavede, men siden er køreskolen blevet udvidet, så vi nu også tilbyder kørekort til motorcykel og trailer, og hvis vi har tid også lastbils- og buskørekort.

Seriøs uddannelse til en fair pris

Hos Roslev Køreskole ønsker vi at levere "value for money" til vore kunder!  Derfor bestræber vi os hver eneste dag på at yde en personlig inkluderende og professionel undervisning - kort sagt, en grundig, tryg og seriøs køreuddannelse til en fair pris!

Vi glæder os til at hjælpe dig på vejen!

Når du tager dit kørekort hos Roslev Køreskole bestemmer du selv, hvor den praktiske undervisning skal finde stedt

• Glyngøre
  • Nykøbing Mors
  • Roslev
  • Skive
  • Thisted

Roslev Køreskole - En del af Kvik-kort.nu

roslev

Afdelinger

Kvik-Kort.nu har lokale køreskoleafdelinger i flere forskellige byer - Løgstør, Fjerritslev, Brovst, Glyngøre, Roslev, Thisted, Skive, Sindal og Aalborg.

Klik på byskiltet nedenfor, for at finde information på afdelingerne.

Har du yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundecenter på telefon eller e-mail.

Du kan også anvende en af vores kontaktformularer, som du finder på de relevante sider.

Tilfredse kunder

Vi samler på glade kunder.

“Kan varmt anbefale Glyngøre køreskole. Har i dag bestået MC , og det gik bare godt, stille og rolig undervisning, med en god humor. Undersøgte ikke priser i forvejen, men har efterfølgende fundet ud af det ligger i den billige ende!”

lone

Lone Ragnhild Løhde

4 stjerner på Trustpilot

“God kørelærer! Virkelig behagelig med god humor! Meget engageret lærer!!! Han har virkelig fokus på at få eleverne igennem på den bedste måde, og så hurtigt som muligt."

allan

Allan Ørum

5 stjerner på Trustpilot

“Har lige bestået køreprøven til MC i dag. Tog den hos Jørgen. Han kan VARMT anbefales. Han er hamrende dygtig, god humor, rolig og rigtig god til at lære fra sig. Hele holdet bestod teoriprøven i første hug.”

malene

Malene Eisensøe